divendres, 5 de juny del 2015

Revolució, de Romana Ribé i Llenas

Romana Ribé Llenas


Vaig néixer a Reus el 23 de novembre de 1966. Treballo de mestra d’educació infantil i primària. Sóc lectora apassionada des de l’adolescència de tota mena de gèneres. També ho intento ja fa anys amb l’escriptura com a forma d’expressió vital. He estat finalista en diversos certàmens literaris i he publicat uns quants relats breus en alguns reculls i revistes, tant per adults com infantils.



REVOLUCIÓ
(fragment)

Ahir a la nit, mentre dormia, em va desvetllar un sorollet, un murmuri. Com que he vist molts dibuixos animats d’espies, vaig pensar, Júlia, aquesta és la teva. Em vaig llevar a les fosques i, caminant de puntetes, aquella fressa em va dur fins a l’habitació de les joguines. La porta era oberta i, des de fora, em vaig disposar a guaitar sense ser vista. Estava de sort, la persiana era amunt i una lluna plena i grossa il·luminava l’estança. Tot semblava en calma, la capsa de les nines, el pàrquing i els cotxes. Un moment..., al racó, al costat de la pissarra, d’allí venia el petit rebombori!



Arola Editors publicarà en un volum col·lectiu els textos 
seleccionats en el Concurs de relats breus 'Bibliorelats'.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada